Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP")

Poskytovatel: Bájo - rosteme s radostí; Barbora Penev
IČ: 869 35 020
Sídlo: U Švédské kaple 1323/49, Opava, 747 05
E-mail: info@ba-jo.cz
Telefon: +420 739 627 718

1 Úvodní ustanovení

1.1 Těmito obchodními podmínkami se řídí vztahy mezi společností Bájo - rosteme s radostí; Barbora Penev (dále jen "Poskytovatel") a jejími účastníky kurzů.

1.2 Účastník kurzu (dále "klient") je osoba, která sebe a/nebo své dítě řádně zapsala (přihlásila) a uhradila službu z aktuální nabídky poskytovatele.

1.3 Kurz/lekce – časově vymezené období, ve kterém poskytovatel organizuje, zajišťuje a poskytuje pravidelné lekce/kurzy.

2 Předmět plnění

2.1 Předmětem plnění jsou následující služby:

  • Pohybové aktivity pro rodiče s děti a pro děti
  • Tvořivé dílničky pro rodiče s dětmi a pro děti
  • Smyslové hrátky, smyslové aktivity a tematické lekce
  • Příměstské tábory
  • Semináře, workshopy a jiné

2.2 Výše uvedené služby poskytovatele jsou dále souhrnně označovány také jako "služby", v případě organizovaného kurzu také jako "kurz/lekce".

2.3 Předmětem plnění je jakákoliv aktuálně poskytovaná nabídka kurzů a lekcí Bájo – rosteme s radostí v daném časovém období.

3 Objednávka služeb

3.1 Objednávka/přihláška může být realizována všemi běžně dostupnými formami komunikace (písemně, emailem, telefonicky, osobně, vyplněním objednávky v e-shopu).

3.2 Objednáním kurzu/lekce/služby se rezervace stává závaznou. Objednáním konkrétní služby/lekce/kurzu klient potvrzuje, že měl příležitost se seznámit s platnými obchodními podmínky a objednáním služby/lekce/kurzu vyjadřuje svůj souhlas s jejich obsahem

3.3 Po odeslání objednávky obdrží Klient potvrzení objednávky e-mailem.

3.4 Smlouva je uzavřena momentem doručení potvrzení objednávky Klientovi.

4 Cena a platební podmínky

4.1 Cena za příslušnou službu/lekci/kurz je specifikována dle konkrétního typu poskytované služby.

4.2 Cena za příslušnou službu/kurz je uvedena vždy přímo u jednotlivých služeb vypsaných na webových stránkách (e-shopu)

4.3 Platbu je možné provést bankovním převodem.

4.4 Na základě klientovy závazné objednávky a po následně provedené úhradě služby/lekce/kurzu bude klientovi zaslán řádný doklad o provedené úhradě na email.

5 Realizace poskytovaných kurzů/ služeb

5.1 Časový průběh (zahájení/konec) jednotlivých služeb je vždy přesně specifikován v popisu dané služby před uhrazením a zahájením konkrétního kurzu/lekce/služby.

5.2 Bájo – rosteme s radostí si vyhrazují právo zrušit kurz/službu/lekci, na změnu termínu v kurzech, a to v situacích, které to neodkladně vyžadují, jako jsou organizační změny, onemocnění lektora, poruchy v technickém zázemí. Všechny případné změny budou účastníkům oznámeny e-mailem, telefonicky nebo SMS zprávou a bude poskytnut náhradní termín.

5.3 V případě zrušení (neotevření) kurzu z důvodu nenaplnění minimálního počtu účastníků, budou peníze klientovi vráceny do 10-ti dnů od data, kdy měl být kurz zahájen. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jako byl kurz uhrazen.

Práva a povinnosti klienta

6.1 Služby jsou nabízeny pro rodiče s dětmi. Každá aktivita s dítětem je rodičem, klientem a/nebo doprovázející osobou, prováděná na vlastní nebezpečí. Pokud se rodič, klient a/nebo doprovázející osoba na konkrétní aktivitu necítí, oznámí tuto skutečnost neprodleně lektorce.

6.2 Při využívání služeb Bájo – rosteme s radostí vyjadřuje klient souhlas s tím, že bude respektovat povinnosti vyplývající z těchto VOP, Provozního řádu platného v jednotlivých provozovnách, stejně tak i pokyny poskytovatele. Zejména se bude řídit jejich instrukcemi a pokyny a zdrží se jakéhokoliv jednání, které by mohlo narušit průběh jednotlivé lekce, kurzu nebo služby.

6.3 Klient bere na vědomí, že:

  • dítě nesmí být nikdy bez dozoru,

  • po celou dobu kurzu/lekce nese plnou odpovědnost za dítě klient, rodič nebo doprovázející osoba,
  • poskytovatel nenese odpovědnost za škody na zdraví a majetku vzniklé z důvodu na straně klienta, dítěte, doprovázející osoby či nedodržením instrukcí, doporučení a pokynů lektorek a/nebo personálu,
  • v ceně kurzu příp. služby není zahrnuto úrazové pojištění klientů či účastníků kurzu, proto je na zvážení klienta, zda si pro takový případ sjedná vlastní pojištění,
  • je přísný zákaz vstupu na kurzy/lekce/služby pod vlivem alkoholu a jiných omamných látek,
  • účastí na konkrétní lekci/kurzu/službě odpovídá klient za to, že dítě, rodič, klient, doprovázející osoba a/nebo účastník kurzu netrpí žádnou infekční chorobou; pokud se i přes tuto skutečnost taková osoba zúčastní, nese klient plnou odpovědnost za veškeré případně vzniklé škody,
  • každý úraz, který se stane na kurzu/lekci/službě, bude neprodleně oznámen lektorce,
  • filmování a focení je povoleno pouze pro soukromé účely a vždy je zapotřebí o této skutečnosti předem informovat instruktorku,
  • souhlasem s těmito VOP poskytuje klient Bájo – rosteme s radostí souhlas pořizovat během jednotlivých lekcí videozáznam a fotografie, které je následně oprávněn použít jako interní metodický materiál nebo jako prezentaci a propagaci Bájo – rosteme s radostí, především na webových stránkách a sociálních sítích,
  • pokud klient nebude kdykoliv v budoucnu s užitím takového materiálu souhlasit, bude Bájo – rosteme s radostí o této skutečnosti písemně informovat,
  • poskytovatel nepřebírá odpovědnost za věci vnesené a odložené a že poskytovatel nedoporučuje nosit na jednotlivé služby cenné předměty a věci vyšší hodnoty.

Náhrady na kurzech/lekcích/službách

7.1 Kurzy pohybových aktivit a prožitkového tvoření

7.1.1 Při každém kurzu pohybových aktivit a prožitkového tvoření má klient nárok na 1 náhradní lekci, která probíhá zpravidla následující týden po skončení kurzu, toto se netýká lekcí jednorázových.

7.1.2 Omlouvat lekce je možné na email info@ba-jo.cz, sms na 739 627 718 nebo zprávou na sociálních sítích, vždy však do 20:00 den předem. V případě, že klient neprovede omluvu lekce včas, zaniká nárok na náhradní lekci.

7.2 Jednorázové lekce

7.2.1 V případě dodržení storno podmínek (viz. níže) je klientovi vrácena plná úhrada. V případě nedodržení storno podmínek nárok na vrácení úhrady zaniká.

7.3 Jiné služby

7.3.1 Specifikace a podmínky jsou uvedené vždy u konkrétní služby nabízené na webových stránkách.

8 Storno podmínky

8.1 Kurzy pohybových aktivit a prožitkového tvoření

8.1.1 Souhlasem s těmito VOP bere klient na vědomí, že pokud se klient rozhodne nepokračovat dále v kurzu nebo nevyužívat objednané služby/kurzu a odstoupit tak od smlouvy (dále: "storno"), budou mu finanční prostředky vráceny dle následující podmínek:

  • Do 7 dnů před zahájením kurzu, je storno poplatek 50 % z ceny kurzu, méně než 7 dnů před zahájením kurzu je storno poplatek 100 % z ceny kurzu.
  • Ve výjimečně písemně doložitelných případech (vážné osobní, zdravotní nebo organizační důvody) může být klientovi nabídnut náhradního termín kurzu. Konkrétní případy budou posuzovány individuálně se snahou o dohodu.

8.2 Jednorázové lekce

8.2.1 Storno rezervace je možné do 24 hodin před začátkem lekce, později zaniká nárok na vrácení úhrady. V případě storna rezervace dříve je možné změnit rezervaci na jiný termín.

8.2.2 Pro změnu rezervace nebo její stornování mě kontaktujte na email info@ba-jo.cz

8.3 Jiné služby

8.3.1Specifikace a podmínky jsou uvedené vždy u konkrétní služby nabízené na webových stránkách.

9 Práva a povinnosti stran

9.1 Poskytovatel se zavazuje poskytnout klientovi objednané služby v dohodnutém rozsahu a termínu(s výjimkou odst. 5.3.).

9.2 Klient je povinen uhradit cenu za objednané služby ve stanovené lhůtě.

10 Ochrana osobních údajů

10.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje klienta v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.

10.2 Klient má právo na přístup ke svým osobním údajům a na jejich opravu.

11 Závěrečná ustanovení

11.1 Poskytovatel je oprávněn odmítnout či následně vyloučit z kurzu/lekce/služby osobu, která bude svým chováním porušovat tyto VOP, narušovat průběh, základní zásady občanského soužití či dobré mravy.

11.2 Klient je povinen se před uhrazením služby/lekce/kurzu seznámit s Provozním řádem dané provozovny upravující povinnosti klienta v době před, při a po konání kurzu.

11.3 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2025.

11.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit. O změně bude Klient informován webových stránkách Poskytovatele.